Thursday

Bestnya Bizz

sepanjang berbizz ni 
ramai yang tanya dan nak tahu saya buat bizz apa?
nampak macam best...memang best pun bukan macam lagi hehe...bonus masyuk everymonth  !! Alhamdulillah, syukur dengan rezekiMu...


iron lady in Premium Beautiful Bizz under GLG team.mentor By CDM Hanis haizi obecoz !! curlasst !!

jika anda sedang mengintai2 peluang dan mencari2 bizz yang sesuai utk menambah side income, so inilah peluangnya .....

jom sy share dengan anda semua untuk merungkai 
persoalan2 yang menjadi tanda tanya 

antara soalan2 yang selalu diajukan :-

1. ko ni bizz under company apa?
actually saya bizz under 
company yang sangat kukuh dan mendapat byk pengiktirafan...details pengiktirafan sila klik
http://yaniezyamin.blogspot.com/2011/08/hi-semua.html
jgn risau company ni patuh syariah



2. apa produk yang dijual eh?
byk produk under hai-o company ni..
tapi saya fokus kepada penjualan produk yag sememangnya mendapat sambutan yang paling hangat esp kepada wanita2 diluar sana...(p/s : walaubagaimanapun jika uolss nak beli produk2 lain pun tiada masalah untuk berhubung dengan saya)

saya fokus kepada 2 produk yang sgt bagus dari segi kualiti dan kesannya kepada si pemakai iaitu :-

1. Premium Beautiful Corset



PB-Magic Corset- sgt byk benefit , reshape your body
& well design 30% kecantikan 70%kesihatan 

2. Nurich Lactolite


Minuman Yogurt-booster untuk kurus dan buang lelemak degil serta membersihkan usus


3. ada buka kedai/stokis ker?
actually xde pun...kan dah jimatkan..tak yah bayar sewa bulanan...blog saya lah menjadi kedai saya untuk menjual dan mempromote...

4. senang ke nak jual produk2 ni?



Alhamdulillah sgt mudah nak menjual produk2 yang sememangnya macam pisang goreng panas ..through internet je...using FB & blog as a medium booster...trend sekarang pun ramai yang jual produk2 online...betul tak?
so gunakan kemudahan internet ni sebaiknya...
tak tahu mcm mn nak buat Blog..no worries semuanya akan diajar..

5.banyak ke bonus yang masyuk?




Alhamdulillah ...setakat ni boleh menambah saving...
1 set pb terjual boleh dapat almost rm 600.
so just imagine yer....kalau jual lebih, lebihlah yang akan dapat...
:)
sebulan at least boleh save rm 1+++ yeahhhh!!

6. macam mana nak join?
senang je ...yuran pendaftaran rm 50 dah boleh jadi agent yang sah...
kalau nak tahu detail plan marketing just set appointment dengan saya...
plan marketing yg sgt awesome & sgt mengujakan...
saya akan share rahsianya dengan anda...
kalau dh join akan ada official bizz card..mcm ni..cantikkan pink color ..i like..


My official Bizz Card...ring2 me !! i'm waiting ..


apa tunggu lagi...so jomlah uolss lets roll together untuk
mengubah kehidupan sekarang bagi keselesaan masa hadapan...saya dh memulakan nya...anda bila lagi?
masa itu emas...gunakan masa yang ada sekarang...
rugi kalau anda tidak memulakannya dari detik dan saat ini...

BIG MONEY !! BIG BONU$$$$$$$$

jgn teragak2 untuk contact saya
012.762 7654 | hayaniyamin@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

-