Monday

Jom Business Tambah SAVING/SIMPANAN for better future


Alhamdulillah, berkat daripada join this beautiful bizz ni dapatlah buat tambah side income dan yang paling utama adalah menambah SAVING/SIMPANAN....Jika ada Kemahuan Pasti Ada Jalan...untuk berjaya dalam apa jua bidang perlu ada matlamat dan usaha yang berterusan....sentiasa ISTIQAMAH dalam diri........

SETKAN MATLAMAT/GOAL


Dalam this beautiful bizz ni, tidak susah mana pun cuma perlu ada ILMU - penuhkan diri dengan ilmu2 produk dan business, kemudian BERTINDAK daripada ilmu yang telah diperolehi  dengan cara keep sharing dengan rakan-rakan tentang kebaikan produk dan strategi business, seterusnya sentiasa RUJUK dengan leader dan team insyaAllah KEJAYAAN akan menanti. 


Sentiasa berfikiran positif untuk maju ke hadapan kerana sekiranya anda sentiasa berfikiran negatif ianya tidak akan membawa anda ke mana-mana...Jadikan kata-kata negatif tersebut sebagai pemangkin dan dorongan kepada anda untuk terus maju dan buktikan yang anda juga boleh lakukan...."FIKIRKAN BOLEH"

YES !!!!!



Sebenarnya kita tidak sedar bahawa rakan-rakan di sekeliling kita juga sebenarnya ingin mencari side  income...Cukupkah gaji bulanan yang kita perolehi selama ini? Jika ditolak semua keperluan harian, anak2, kereta, rumah dan sebagainya , gaji bersih hanya tinggal cukup2 makan...untuk saving??? kalau ada lebih adalah..kalau tidak??.....saving/simpanan sangat penting ...kita tidak tahu apa akan jadi dikemudian hari...jadi kita perlu sentiasa bersedia dari sekarang......


Oleh yang demikian itu, anda perlu mencuba peluang yang ada di depan mata...buang perasaan TAKUT,TAK CONFIDENT...beri peluang kepada diri anda untuk mencuba sesuatu yang baru..mana tahu rezeki anda murah dalam bizz ini.


BUANG JAUH2 SEGALA PERASAAN NEGATIF




Ingatlah kawan2 Tuhan tidak akan mengubah nasib & kehidupan sesorang itu jika dia sendiri tidak berusaha untuk mengubahkannya.


Mulakan langkah pertama anda....."KITA TIDAK AKAN TAHU, SEKIRANYA KITA TIDAK MENCUBA DAN MENGAMBIL PELUANG DIDEPAN MATA"..


BUT
.
.

KEJAYAAN MENANTI DI SETIAP STEP YANG KITA AMBIL..SENTIASA TANAM DALAM DIRI UNTUK MAJU SETAPAK KE HADAPAN



"KALAU INGIN MELIHAT PERUBAHAN,
JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN
TIADA MANUSIA YANG GAGAL DENGAN KEHIDUPAN
MELAINKAN DIA MEMILIH UNTUK GAGAL...
DAN KEGAGALAN SEBENAR ADALAH KEGAGALAN UNTUK MENCUBA

KITA PERLU BERUBAH

KAYA MISKIN SUSAH SENANG ADALAH PILIHAN KITA SENDIRI

KELUARKAN KEHEBATAN ANDA DALAM PERNIAGAAN INI"






So apa tunggu lagi, mari kita sama-sama menjana pendapatan dengan hanya bizz premium beautiful ini. Di samping kita pakai untuk kesihatan dan kecantikan, ianya boleh menambah pendapatan yang kita tentukan sendiri banyak mana yang kita mahukan 4,5,6 atau 7 angka wowwwww!!!


Jom join saya, kita sama2 SAVING dan TAMBAH 
TABUNG KEWANGAN for better future!!


UNTUK SIAPA??????  

1. DIRI SENDIRI
2.ANAK-ANAK
3.FAMILIA
4.IBU BAPA


call Yanie : 012-762 7654

or 

emel : hayaniyamin@gmail.com

i'll show u the way..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

-